Selasa, 9 Ogos 2011

Anugerah Media USM 2011

banner_malam_anugerah_media_2011-4


9 Ogos 2011 - Bagi mengiktiraf hasil karya dan sumbangan pengamal media yang telah membantu mengukuhkan jenama Universiti Sains Malaysia (USM) sebagai institusi pengajian tinggi ulung negara, USM kini menjemput pengamal-pengamal media untuk menghantar pencalonan dan penyertaan liputan terbaik mereka untuk dipertandingkan di Anugerah Media Universiti Sains Malaysia (USM) 2011 yang diperkenalkan bagi buat pertama kalinya tahun ini.

Antara kategori-kategori yang bakal dipertandingkan termasuklah Anugerah Berita Terbaik, Rencana Terbaik, Foto Terbaik, Visual Terbaik dan Anugerah Khas. Penyertaan ini akan dibuka kepada pengamal media, wartawan, penulis residen, jurugambar, jurukamera yang bekerja tetap atau secara kontrak dengan mana-mana organisasi media cetak, elektronik dan media baru di Pulau Pinang dan yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM).

Sehubungan itu, kepada pengamal-pengamal media yang berminat untuk menyertai pertandingan tersebut, sila muat turun pautan di bawah bagi mendapatkan maklumat jelas dan syarat-syarat yang ditetapkan oleh sekretariat Anugerah Media 2011. Maklumat lanjut, sila hubungi talian 04-6533114/3126/3628/3902 atau e-melkan kepada pro@usm.my.

Muat turun:

Artikel dipetik daripada : SINI


Oleh:
Chuah How Siang
Exco Penerbitan, Publisiti & Informasi
Majlis Perwakilan Pelajar 2010/11
Universiti Sains Malaysia


'KELESTARIAN TERAS PEMBANGUNAN INSANIVERSITI'

Tiada ulasan: